Poskytujeme služby zajištění provozu a servisu informačních systémů.

Provoz

V rámci služby Provoz zajišťujeme, aby informační systémy a jejich infrastruktura byly dostupné, připravené pro použití a funkční v souladu s dohodnutými parametry Service Level Agreement (SLA). Součástí služby Provoz jsou následující činnosti:

  • Pravidelné a ad-hoc provozní činnosti
  • Správa uživatelů
  • Monitoring
  • Správa databází
  • Správa serverů
  • Správa sítě, firewallu, antivirové ochrany
  • Správa komunikace a konektivity
  • Instalace a konfigurace nových verzí SW
  • Správa a údržba hardware
  • Zálohování a obnova dat
  • Pravidelné profylaxe

Provoz zajišťujeme formou outsourcingu, hostingu nebo převezmeme do správy infrastrukturu informačního systému zákazníka v jeho prostorách.

Servis

Cílem Servisu je poskytovat efektivní pomoc s řešením problémů vzniklých při používání informačních systémů a infrastruktury. Vzniklé problémy řešíme v co nejkratším čase v souladu se Service Level Agreement (SLA) s ohledem na minimalizaci negativních dopadů na chod byznysu zákazníka.

V rámci Servisu informačních systémů nabízíme:

  • Převzetí problémového informačního systému do servisu
  • Primární podporu - operativní řešení známých problémů
  • Sekundární podporu - systémovou podporu při řešení nových problémů a fixaci chyb
  • Garantované lhůty plnění SLA
  • Implementaci drobných změn
  • Pravidelný reporting
  • Pomoc při dalším rozvoji systému

Při poskytování služeb provozu a servisu informačních systémů vycházíme z nejlepších praktik ITIL a COBIT.